Saturday, May 5, 2012

He's my gegirl :)

Hai , actually aku terlalu miss sesangat kat aku nya gegirl.. tau sebab apa aku panggil gegirl pada my boyfie? 
sebab dia nih unik sikit.. segala benda n kerja perempuan dia sangat-sangat lah suka buat.. 
dari make up, pemakaian, toiletries, penjagaan dalaman, segalanya lah dia yang tolong fikirkan n carikan untuk aku .. HAHA .
tapi taste dia no bad semua acceptable :) payah lah nak jumpa lelaki yang betul-betul menitik beratkan hal-hal wanita .. 
maybe dia nih rapat dengan mak dia so banyak lah pengetahuan dia dalam bidang kecantikan wanita.. haha
tapi kalo bab kecantikan lelaki plak dia failed.. aku lak nak kena atur satu-satu.. :P kengkadang tuh aku selalu cakap dekat dia, yang aku nih lelaki n dia perempuan.. hehe.. dia kalau sakit merengek-rengek macam perempuan.. nak dibelai n disuap makan macam baby.. hehe..
kadang-kadang bila depan mata rasa penat dan meluat lak nak kena layan lebih-lebih..
TETAPI kalau xdak depan mata , n sehari xdengar suara meroyan habis:) 
orang cakap sebab sayang kita jadi macam nih? hehe.. yela dah kenal lama n segalanya dah jumpa n kenal xkan lah xsayang kan? :)
kat sini aku nak kongsi 1 picture yang sesangat sweet .. HEHE .. JENJENG...MY GEGIRL :) ( abaikan janggut itu..haha)



Cantik x gegirl aku nih ? hehehe.. 
even dia nih sedikit garang tapi dia jugak lah penyeri hidup aku.. even aku meroyan tahap gaban pown he still with me.. thanks sayang .. i love u :)
payah kot nak dapat lelaki yang ikut ja kehendak wanita.. tambah-tambah yang kuat menyebai macam aku nih .. haha.. sorry sayang yea.. ayang bukan meroyan n menyebai tapi itu cara ayang tunjuk kasih sayang.. haha