Friday, May 4, 2012

erase the old, create new one :)



Dah lama tak menjenguk blog nie.. actually sebelum nih dah wujud tapi ada kes cikit sebelum nih aku dah pown delete suma .. almaklum lah kan ada ja pendengki-pendengki yang xpuas hati..ewaaaahhh ! :) Lately nie aku macam takde mood sangat , tak tau pasal apa!! asyik nak moody jer. Salah sikit orang cakap atau salah sikit orang buat salah aku rasa angin satu badan. Cepat nak melenting.





 Hurmm.... kejap ok kejap tak ok mood aku nie. Ok abaikan jer la perasaan aku nie. Banyak sangat benda yang aku fikir tue jadi macam tue agaknya. 


Sekarang nie aku dah habis belajar ! hoorraayy no more books :P . Tapi bila dah jadi penganggur mula la xtaw nak buat apa?? . Aku duduk dekat rumah jer denga usaha untuk menggemukkan badan . hehe ^_^.. tetapi xtaw lah berhasil atau x:) sekarang giliran aku pula untuk menanti di rumah.. huhu..


 the begining of this story la kan xpayah nak melalut banyak-banyak sangat.. tujuan aku mem'belog'kan diri balik nih sebab aku BOSAN di rumah tanpa dia disisi kuh.. HAHA Ok.. la kali nie aku post entry pendek jer. Nanti kalau dah dapat ilham , aku post lagi k. Jaga diri.. bye =p